Holaa I'm Atiqah, I'm so boring person and the blablabla! I'm SPM CANDIDATE, so pray for me okay!! I'm hoping I'll get a good result with flying colors in y SPM result.
facebook . twitter . >

[+] Follow Affies

Posted on: Saturday 22 February 2014 @ 02:42 | 0 comment(s)

Apabila mulut sudah tidak lg mampu berkata kata. maka, jari mengambil tugas untuk mencoretkan segala isi hati. whooooooa ~ ayat tu bha haha besa laa budak sastera kan :p
macam mana nak tahu yg si dia sayangkan kita ? daan walaupun dapat tahu yg dia sayangkan kita, seberapa besar sayang tu? pernah tak dia menganggap yg sedikit sebanyak tidak mau kehilangan orang yg dia sayang tu. Adakah rasa sayang yg dia ucapkan itu betul2 ikhlas dr hatinya ataupun setakat di bibir sahaja untuk menyakin bahawa dia sayang dengan kita dan jga, adakah itu hanya helah semata2 agar kita mempercayainya. Macam mana pula dengan cara yg dia tunjukan dekat kita ? adakah itu benar sayang jika hanya satu pihak sahaja yg mempertahankan hubungan tersebut. Hanya satu pihak sahaja yg memahami, mengambil berat, dan menjaga perasaan orang tersebut dan yg satu pihak nie pula hanya tau menjaga perasaanya sendiri. * ehh, kencangnya ayat aku kan :D 
 Pernah tidak si dia ne memikiran pasangan dia, pernahkah dia merindui pasangan dia? sepertimana si dia ne merindui rakan2nya ? pernah tidak.  Pernah tidak si dia ne berfikir ucapan yg di berikan kepada pasangannya akan membuat pasangannya itu bertamabah sayang. pernah tidak dia berfikiran begitu ? ataupun, si dia ne befikir kata2 yg dia ucapkan itu akan membuat pasangannya tersinggung ataupun sakit hati? ada tidak dia befikir yg kelakuannya akan membuat si pasangan rasa tidak dihargai .
sudahala, penat tangan aku menaip, ne jak aku sampaikan . hahaha, apa2 sejalaa kan xD apa pun... ne tiada kaitan dengan siapa :) cuma nak bgtau, iwan sayangg, imissyou and iloveyou more and more like chipsmore :* haaha you're the only one i want :) aku tidak minta banyak dr kau tp kan, tolong laa jangan marah2 eya sbb ak tidk suka org yg marah ne . please jangan berubah hati dengan aku dan sentiasa jujur dengan aku bole :? mintaamaaf laa kalau aku bukan seperti yg kau mau, tau laa aku ne orang yg membosankan . kann by :'D

Back to top


Copyright ©. Layout by SekarYoshioka. Header : Pixiv and edited by SekarYoshioka. Please view it with Google Chrome 1024*768. All rights reserved.