Holaa I'm Atiqah, I'm so boring person and the blablabla! I'm SPM CANDIDATE, so pray for me okay!! I'm hoping I'll get a good result with flying colors in y SPM result.
facebook . twitter . >

[+] Follow Affies

Posted on: Thursday 27 March 2014 @ 22:38 | 0 comment(s)
asdfghjkl

HAHAHA ! apa yg aku takutkan kini sudah berlaku. apa yg aku takutkan ? hmm, break up dengan itu orang laa, si itu tuu si itu laa bhaa si ewan T.T rasanya tidak perlu aku cakap tanggal berapa kami putus, sebab apa kami putussss kan hahaha --' yg penting, dua dua dapat terima. *aku aku dapat terimakah? lalala, aku try laa supaya dapat terima even buat msa sekarang still tidak dapat terima :'( tp pelik la aku nie, first laa mengharap sangat denga lelaki, hahahha buat malu kaum hawa jakk :p tp kalau sudah sayang lantaklaa semua itu.lautan yg dalam sanggup aku renangi, blurekkkk mula suda aku dgn ayat yg tungang terbalik buat orang meluat bagai mau mampos. kenenlaa -_-
haisss, susah juga kalau dapat sayang seseorang nie. sedih bukan main sedih lg wehhh, masa aku  dekat sandakan tu yg kami putus, rasanya macam aku hilang sesuatu yg sangat penting dalam hidup aku :'( mana tidaknyaa, kita dah sayangakan dia mmg laa sedih bha :/ tp entahlaa, lepas hbs text dgn dia masa tu aku terus tweeting and then ttidur sampai pagi. bila bangun jakk orang sana tegur kenapa mata bengkak? nangis iyaaaa hmm :( yg aku nie buat derrr jak. bfikir sekejap, bila masa aku nangis :( tp mmg ada pun aku nangis, hahhaha :p pertama kali juga aku nangis sebab hal nie laa, ah'ha hal ni sebab cinta sebab lelaki . perghhhhh sandi juga kan --' akhirnyaa, degil2 aku nie boleh juga nangis sebab hal tu kan . bodoh bha kau tika, buat malu seja kau.

tidak tau laa, macam ndk bfungsi sudah otak ku nie, ndktau sudah apa yg aku cakap nie, tangan penat juga menaip. not in mood kan :') apa pun, sampai sekarang aku rasa masih berharap nie dgan kau ewan , hehe :* sorry k. aku sayang kau bhaaaaa :'( kau sayang aku tidak ? ewan, aku rindu kau? hmmmm, kau rindu aku tidak? lalalala, ndkmalu bha aku nie kan --'
nie yg aku malas nie, td bukan main banyak lg aku mau cakap tp bila aku dah mulaa type nie, nak copy yg ada dekat otak aku nie dan paste dekat snie kannn, tu semua dah hilanggg :/ ehh, pedulilaah sana, malas sdah aku nie, lau aku cakap pun bukan bole dapat dia balik dengan aku kan :') buat apa mau cakap panjang2 kan , iyaa kan ? hmmmm, I really miss you :'(

Back to top


Copyright ©. Layout by SekarYoshioka. Header : Pixiv and edited by SekarYoshioka. Please view it with Google Chrome 1024*768. All rights reserved.