Holaa I'm Atiqah, I'm so boring person and the blablabla! I'm SPM CANDIDATE, so pray for me okay!! I'm hoping I'll get a good result with flying colors in y SPM result.
facebook . twitter . >

[+] Follow Affies

Posted on: Monday 31 March 2014 @ 12:00 | 0 comment(s)
asdfghjkl

Assalamualaikum .....
hari nie aku tidak pg sekolah laa wehhh --' bukan sebab lambat bangun tp sebab sakit perut, hahaha sakit perut pun tidak pg sekolah kaa tika hmmm sakit laa pandai ! entahlaa, mungkin sebab tiada makan kot tu laa sakit. kemaren aku cuma breakfast pastu tengah hari aku ada makan juga tp bukan makan nasi laa, aku cuma makan putu jak . alaaaa, makan orang bajau tu. ehh bajau tau suluk tidak silap. naaaa, tu jak aku makan sampai malam tu.. aku tiada makan. so, semalam aku tidur jam 11 lebih tp terbangun pulak jam 2:30. ehhh, bangangnyaaaa! selalu aku begini bhaa haissss. masa aku tbangun tu rupanya lapar bha, HAHAHA --' lapar wehhh, menahan seja aku malas mau bangun sbb aku kata tidak payah laa tidur, study jak laa aku lgpun mau sambung tidur balik mata aku tidakmau tutup nie. kalau aku tidur balik alamatnyaa aku lewat nie pg sekolah dah sekarang sekolah tu sebelum jam 7 kena ada dekat sana dahlaa juga aku nie pengawas, lambat pulak tu hbs aku nnt. hmmmm

masa aku mau ambil buku tu, kenapa mcm berat ehh pelik. bila aku ambil pensil pulaa, dah nak tulis nie, begegar pulak tangan aku nie arhhh, terus cancel belajar tiada mood terus bha. buang masa suda aku. tp mmg tidak dapat tahan laa masa tu, sakit perut yg sakit sangat suda laa tidur sendiri mau pggl mama pun dia tidur dekat luar kan ada keluarga dtg. rasanya subuh2 tu mcm mau mau mati seja aku rasa. aku mau call mama pun hp rosak, tidak boleh on sbb aku dah tidak larat mau bangun trpaksa call tp hp buat masalah :'(
sedar tida sedar.. maybe aku terlelap masa menahan sakit tu, last2 aku tbangun sudah terang bukan lg jam2 6 sudah macam tengah hari, tgk jam tangan alaaaa, jam 9 suda. tidak dapt pgg sekolah dn tlepas suda akusolat subuh :'( yg malas ny aku.. aku keluar jak dr bilik, org rumah sibuk, mama sudah besiap. dlm hati  hmmmmm, jalan lg tu ndk puaskah jalan pg tawau kemaren , nie hri jalan lg tidak tau laa apa yg disibukkan tu.

Yg paling aku batcat kan, mau pg breakfast nie, kena sound lg aku oleh umie aku bh, Puas tidur? kenapa tidak petang jak baru kau bangun? mau jd apa kau nie, kalau gaya mu bgtu tiada siapa mau dgn kau. aishhhhh, spoil mood aku terus. lepas dia ckp tu ingatkan dia tidak ada suda. aku nie pun kalau dah geram suda aku buat derrr jak time2 org tgah lapar lg nie yg kebuluran org bilang dia pg membebel lg, masuk kanan keluar kiri terus. tp aku ingatkan dia sudah lalu,  dia pg tambahnya pulakk, iyalaa jd datin laa kau iya, org bcakap mcm dinyanyikan. HAHAHAHA BATCAT SI UMIE ! pak su ketawa jgak masa aku bilang bgtu, hahaha rupanya dia dgr juga ptt laa ketawa sekali. aishhh, nie laa masalahnya kalau mengandung tuu buat cara mengandung --' bapak aku geleng kepala jak tgok aku, tau bhaa dia faham sangat perangai aku. tp tidak juga dia soal kenapa aku tidak pg sekolah :/ mama pun sama juga, tp kalau mama, aku pg sekolah kaa , aku tidak sekolah kaa sama juga. aku sakit kaa aku tidak sakit kah sama juga lain laa kalau abg aku semua dia ambil berat. kesiannya aku. nasib baik ada bapak tp bapak, kalau bapak semua dia kesah pasal aku sakit kaa, suda makan kaa, tgh buat apa. heeeeee geramnyaaa , mcm mau balik telupid seja aku ikut mama haji :'( the blablablabaalablaa. btw aku rindu kau Johazwan bin Amir :( rindu sangat2. mcm mana nak bhubung dgn kau lg iyaa, hp aku tidak bole on, cas dia tidak masuk, selalu dkat wechat seja kita bcontac kan? lau fb ak jrang buka. lau twitter pula hmmm, ndktau laa aku.

Back to top


Copyright ©. Layout by SekarYoshioka. Header : Pixiv and edited by SekarYoshioka. Please view it with Google Chrome 1024*768. All rights reserved.