Holaa I'm Atiqah, I'm so boring person and the blablabla! I'm SPM CANDIDATE, so pray for me okay!! I'm hoping I'll get a good result with flying colors in y SPM result.
facebook . twitter . >

[+] Follow Affies

Posted on: Tuesday 27 May 2014 @ 19:03 | 0 comment(s)
asdfghjkl

Assalamualaikum :)) holaaa, long time no update blog cuz i'm was busy with mylife. hahaha busy laa sangat ! tiadalaa, buat masa nie aku memang jarang 0nline . handphone aku lgg laa tidak pegang hmmp sad life kan guys :'( jadi, sabar jelaaa. lagipun tidak kesah laa kalau sekarang nie aku tidak pegang handphone, sebab tiada siapa juga yg aku nak text or call . lalallalalalala ~ jadi mmg tidak kesah la semua tu kan. sudah tentu laa bosan tp mau buat macam mana.

Aku habiskan masa aku dgn buku seja. iyalaa tahun nie nak ambil SPM kena laa belajar bersungguh'sungguh dpt juga buat mama sm bapak aku bangga dgn anak dia yg sorang nie even pemalas tp ada juga gunanya kan HAHAHHAA --' habiskan masa dgn family? hmmmp, jarang sangat. tu pun setiap hr sabtu dgn ahad jak lau kak along aku dtg dgn suami dia dn hr lain mcm buat haluan masing2 laaa. mcm aku, lepas pulang sekolah makan, temgok tv kejap smbil tunggu waktu zohor masuk pastu solat then basuh baju sekolah lepas tu pulak dkat jam 2 terus pg perpustakaan. bila balik jam 5 tu, solat asar sampai laa waktu maghrib masuk, aku tinggal dekat bilik jak. tp bila tunggu waktu isyak pulak aku kena suruh mengaji semua laa kami yg muda2 nie kena mengaji pastu isyak masuk solat, then aku masuk bilik lg trus tidur smpai laa jam 10:30 tau dekat jam 12 aku bangun belajar. alahai, bosan kan hidup aku. hahaha sokay, tinggal tahun nie jak aku sekolah hahaha kalau mau fikir pasal sambung belajar tengok laa dulu mcm mana sbb belum ada tfikir lg

Argggh! sebenarnya aku stress sangat2, entah apa sebenarnya masalah aku HAHA, gila kan ? hmppp, tiada masalah mau cr masalah bila ada masalah taknak pulak. ishhishhh  bangangnya aku nie. Tuhan jak tahu keadaan aku sekarang nie mcm mana, kalau kawan kata aku okay? tika okay kau? iyaa aku jawap. aku okay laa hari2 okay xD tp dalam hati, Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk menempuhi segala dugaan yg engkau berikan. nak ikutkan hati, macam mau seja bgtau semua orang yg ''AKU NI TAK OKAY LAA" tp siapa yg baca blog nie tahu2 laa dia. HAHAHA! tidak semua masalah patut bgtau dekat orang cukup laa hanya Tuhan dan kita yg tahu. "KITA ADA RAHSIA DENGAN ALLAH ? IYAAA, KITA ADA RAHSIA DENGAN-NYA.

Back to top


Copyright ©. Layout by SekarYoshioka. Header : Pixiv and edited by SekarYoshioka. Please view it with Google Chrome 1024*768. All rights reserved.